Kurssi
Tammikuussa lähti kurssi käyntiin.
En vielä oo kovi perillä mitä kaikkea kurssilla tapahtuu,
mutta visuaalinen myyntityö-kurssi EI opeta mulle mainoksien tekemistä jne niide luomista tietokoneella tai muutenkaa kuvaohjelmien käyttöä.
Visuaalinen myyntityö-kurssi keskittyy esillepanoon, tarkkoihi yksinkertaisiin tuoteilmoituksiin ja hintamerkintöihin. Visuaalinen myyntityö yrittää vaikuttaa asiakkaiden eri tarpeisiin ja makuihin; se houkuttelee pahraimmillaan fyysisten tarpeiden, ekologisuuden, eettisten, taloudellisten, muotojen ja värien toiveiden ja makujen kautta.
Tavallaan mainontaa mutta ei mainoksia..? :D
En vielä oo kovi perillä mitä kaikkea kurssilla tapahtuu,
mutta visuaalinen myyntityö-kurssi EI opeta mulle mainoksien tekemistä jne niide luomista tietokoneella tai muutenkaa kuvaohjelmien käyttöä.
Visuaalinen myyntityö-kurssi keskittyy esillepanoon, tarkkoihi yksinkertaisiin tuoteilmoituksiin ja hintamerkintöihin. Visuaalinen myyntityö yrittää vaikuttaa asiakkaiden eri tarpeisiin ja makuihin; se houkuttelee pahraimmillaan fyysisten tarpeiden, ekologisuuden, eettisten, taloudellisten, muotojen ja värien toiveiden ja makujen kautta.
Tavallaan mainontaa mutta ei mainoksia..? :D
Kommentit
Lähetä kommentti
Yo tää on Joelipojan uus blogi ja täält löytyy rehellisen tosiopiskelijan tarkat muistiipanot ja mietteet - visuaalisella näkökulmalla