Kurssi

Tammikuussa lähti kurssi käyntiin.

En vielä oo kovi perillä mitä kaikkea kurssilla tapahtuu,
mutta visuaalinen myyntityö-kurssi EI opeta mulle mainoksien tekemistä jne niide luomista tietokoneella tai muutenkaa kuvaohjelmien käyttöä.

Visuaalinen myyntityö-kurssi keskittyy esillepanoon, tarkkoihi yksinkertaisiin tuoteilmoituksiin ja hintamerkintöihin. Visuaalinen myyntityö yrittää vaikuttaa asiakkaiden eri tarpeisiin ja makuihin; se houkuttelee pahraimmillaan fyysisten tarpeiden, ekologisuuden, eettisten, taloudellisten, muotojen ja värien toiveiden ja makujen kautta.
Tavallaan mainontaa mutta ei mainoksia..? :D


Kommentit