Eka työharjoittelublogi - 1st month
8.2.2017 Noin kuukausi enkä oo kirjoittanu mitää sitten ensimmäisen kerran ... Vois vihdoi kertoa työpaikast ja työnantajasta: Työpaikkani on mukava, siellä on rento meininki ja pyritään auttamaan sekä työntekijöitä että asiakkaita - aina. Mutta pientä stressiä ja sydämen tykytystä voi tulla siitä kun poikkeuksia lukuunottamatta odotetaan silti että pitää ehtiä hyllyttää jne olla tehokas. Työpaikkani on Entressen puoli Espoontorilla, HOK-Elanto, S-ryhmä ja asiakkaat omistavat kaupan. Toimitusjohtaja on Matti Niemi ja meidän esimiehemme Entressessä on Okku Östman. Joku 20-30 työntekijää on täällä hommissa, kaikilla on noin 6-9tunnin työpäivät mutta minulla on nyt 6tuntia ja sekin on välillä kova homma kun vetää lujaa alusta loppuun. Kohderyhmänä on kaikenikäiset! (Tarkalleen lähialueen asukkaat mutta pyritään myös tyydyttämään kaikkia kauempaakin tulleita Espoontorille shoppailemaan haluavia) Elintarvikkeita etupäässä mutta myös hieman tarvikkeita kuten juhl...